6 lutego 2015

Back Hug


[ON]Cicho przytul mnie od tyłu, oprzyj swój podbródek na moim ramieniu
Nie za mocno, ale miękko, przytul mnie, żebym mógł poczuć twoje ciepło

[ONA]Jak ciepłe i wygodne ubrania, zawsze przyjemnie mnie obejmowałeś
Pasujesz do mnie lepiej niż ładne ubrania na sklepowej wystawie

[ON]Mam nadzieję, że mogę cię codziennie nakładać i spędzać cały czas z tobą
[ONA]Nawet w dni, kiedy chcę się oprzeć o ciebie zapłakana, zawsze
[R]Zakrywasz moje serce

[ONA]Opieram się o twoją szeroką klatkę piersiową, żeby poczytać książkę albo obejrzeć film
[ON]W spokojne popołudnie, kiedy lśni słońce, stajesz się moim własnym cieniem

[ON]Jak duże i piękne skrzydła, zawsze trzymaj się tuż za mną
[ONA]Zwyczajna ja staję się aniołem w twoich ramionach

[ON]Chciałbym cię nałożyć i latać po niebie
[ONA]Wtedy jeśli się zmęczę, mogę zasnąć przy tobie, zawsze
[R]Zakrywasz moje serce

[ONA]Niski głos w moich uszach słodko mnie roztapia
Czy powinnam się teraz odwrócić? Moje serce tak bardzo łomoce, nie mogę na ciebie spojrzeć

[ON]Mam nadzieję, że mogę cię codziennie nakładać i spędzać cały nasz czas razem ([ONA]codziennie, och mój ukochany)
[ONA]Nawet w dni, kiedy chcę się oprzeć o ciebie zapłakana, zawsze ([ON]będę z tobą, zawsze)

[R]Chciałabym cię nałożyć i latać po niebie
Wtedy jeśli się zmęczę, mogę zasnąć pod tobą, zawsze
[ON]Proszę, [ONA]zakryj moje serce


[R]Chciałabym cię nałożyć i latać po niebie
Wtedy jeśli się zmęczę, mogę zasnąć pod tobą, zawsze
Proszę, zakryj moje serce

Angielska wersja


[HE]Quietly hug me from behind, rest your chin on my shoulder
Not too strong but softly, hug me so I can feel your warmth

[SHE]Like warm and comfortable clothes, you always cozily embraced me
You suit me better than the nice clothes in the shop window

[HE]I hope I can wear you every day and spend all our time together
[SHE]Even on days I want to lean on your with tears, always
[ALL]You cover my heart

[SHE]I lean against your broad chest to read a book or watch a movie
[HE]On a peaceful afternoon, when the sun is dazzling, you become my own shade

[HE]Like big and beautiful wings, always stick behind me
[SHE]The ordinary me became an angel in your arms

[HE]I hope I can put you on and fly around the sky
[SHE]Then if I get tired, I can fall asleep under you, always
[ALL]You cover my heart

[SHE]The low voice in me ears is sweetly melting me
Should I turn around right now? My heart is pounding so much, I can’t look at you

[HE]I hope I can wear you every day and spend all our time together ([SHE] yesterday, oh my baby)
[SHE]Even on days I want to lean on your with tears, always ([HE] I and you, always)

[HE]I hope I can put you on and fly around the sky
[SHE]Then if I get tired, I can fall asleep under you, always
[HE]Please, [SHE] cover my heart

[HE]I hope I can put you on and fly around the sky
[SHE]Then if I get tired, I can fall asleep under you, always
[ALL] Please, cover my heart

 

 

2 komentarze:

  1. Czy wszystkie piosenki które będą tu umieszczone, istnieją ? Czy może będzie można zobaczyć coś twojej własnej twórczości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 99% będą to istniejące piosenki, ale bardzo prawdopodobnie będę dodawać coś od siebie(wtedy napiszę). :)

      Usuń